1. Aftalens omfang
1.1 Virksomhed og ydelse
Botora leverer skræddersyede AI-chatbots og rådgivning til virksomheder, derønsker at optimere og automatisere deres kundeservice. Tjenesten kan omfattedesign, udvikling, implementering, tilpasning, teknisk support og løbendevedligeholdelse.
1.2 Formål
Denne aftale ("Betingelserne") regulerer forholdet mellem Botora("Leverandøren") og kunden ("Kunden") i forbindelse medbestilling, implementering og brug af Botora’s tjenester.
1.3 Accept af betingelser
Ved at påbegynde implementeringsfasen eller tage chatbotten i brug acceptererKunden at være bundet af disse betingelser. Den person, der accepterer aftalen,erklærer at have bemyndigelse til at indgå aftalen på vegne af Kunden.
2. Leverance
2.1 Leverancebeskrivelse
Botora leverer en AI-chatbot bygget på GPT-4-teknologi, trænet på indhold fraKundens hjemmeside og/eller andet leveret tekstmateriale. Leverancen omfatterikke adgang til kildekode, backend eller den underliggende AI-software.
2.2 Implementeringsproces
Leveringsforløbet kan omfatte:
2.3 Begrænsninger
3. Abonnement og priser
3.1 Fakturering
3.2 Prøveperiode
3.3 Manglende betaling
Ved manglende rettidig betaling kan Botora midlertidigt deaktivere tjenesten,indtil betaling er modtaget.
3.4 Abonnementsbetaling ogrefundering
· Kunden skal betale for brug af tjenesten sombeskrevet i den gældende aftale eller prisoversigt. Alle abonnementsafgiftervil blive opkrævet i danske kroner, medmindre andet udtrykkeligt er angivet.Betalingsforpligtelser kan ikke annulleres, og medmindre andet udtrykkeligtfremgår af denne aftale, refunderes allerede betalte abonnementsafgifter ikke,uanset om tjenesten anvendes helt, delvist eller slet ikke i den betalteperiode. Botora forbeholder sig ret til at justere abonnementspriser ellerindføre nye gebyrer med forudgående varsel. Kunden kan vælge ikke at fornyabonnementet, hvis der ikke er enighed om reviderede priser.
4. Opsigelse og ophør
4.1 Opsigelse
Kunden kan opsige aftalen med skriftligt varsel senest 30 dage før næsteabonnementsperiode.
4.2 Ophør ved misligholdelse
Begge parter kan ophæve aftalen, hvis den anden part væsentligt misligholdersine forpligtelser, og dette ikke er afhjulpet inden for 30 dage efterskriftlig påmindelse.
4.3 Sletning af data
Botora tilstræber at slette kundedata, inkl. chatbot-træningsdata ogsamtalelogge, senest 30 dage efter ophør. Sletning kan ske uden yderligerevarsel, og Botora kan ikke holdes ansvarlig for tab af data efter ophør afaftalen. Opbevaring kan ske længere, hvis det er teknisk ellerlovgivningsmæssigt nødvendigt.
5. Teknologi og software
5.1 Ejerskab
Botora benytter underliggende software leveret af Voiceflow Inc. Botora ogVoiceflow bevarer alle rettigheder til software, kode og infrastruktur.
5.2 Integrationer
Integration med tredjepartsplatforme kan kræve særskilte aftaler, og Botorafraskriver sig ansvar for fejl eller begrænsninger i sådanne integrationer.
5.3 Ændringer i tjenesten
Botora kan opdatere og forbedre tjenesten løbende, men vil ikke fjernekernefunktionalitet uden forudgående varsel.
5.4 Driftsstabilitet
Botora tilstræber høj oppetid, men er ikke ansvarlig for driftsforstyrrelseruden for Botora’s kontrol, fx strømsvigt, internetfejl eller nedbrud hostredjepartsleverandører.
6. Data og GDPR
6.1 Databehandling
Botora behandler kun de personoplysninger, Kunden selv vælger at dele.AI-chatbots må ikke bruges til at indtaste følsomme oplysninger.
6.2 Opbevaringssted
Data opbevares hos Voiceflow Inc. i Canada (EU-godkendtdatabeskyttelsesniveau). I enkelte tilfælde kan underleverandører i USAanvendes under EU–US Data Privacy Framework (DPF) eller med EU’sstandardkontrakter.
6.3 Sikkerhed
Botora benytter TLS-kryptering ved al e-mailkommunikation og lagrer datakrypteret.
6.4 Privatlivspolitik
Se den fulde privatlivspolitik på: https://www.botora.dk/privatlivspolitik
7. Ansvarsbegrænsning
7.1 Maksimalt ansvar
Botora’s samlede erstatningsansvar er begrænset til det beløb, Kunden harbetalt i de seneste 12 måneder før skadens opståen.
7.2 Følgesskader
Botora er ikke ansvarlig for indirekte tab, herunder driftstab, tabtfortjeneste eller datatab.
8. Markedsføring
Botora kan kun bruge Kundens navnog logo i markedsføring med skriftligt samtykke.
9. Lovvalg og værneting
Denne aftale er underlagt danskret, og eventuelle tvister skal afgøres ved danske domstole.
10. Generelle vilkår
10.1 Force majeure
Ingen af parterne er ansvarlige for manglende eller forsinket opfyldelse afderes forpligtelser, hvis dette skyldes forhold uden for partens rimeligekontrol, herunder, men ikke begrænset til, naturkatastrofer, krig,terrorangreb, strejker, brand, oversvømmelser, regeringsindgreb, større nedbrudhos tredjepartsleverandører, eller længerevarende udfald af el- ellerinternetforbindelse. Forpligtelser, der forhindres af force majeure,suspenderes i den periode, force majeure-situationen varer.
10.2 Overdragelse
Kunden må ikke overdrage eller overføre rettigheder eller forpligtelser ihenhold til denne aftale uden Botora’s skriftlige samtykke. Botora kanoverdrage aftalen til et koncernforbundet selskab eller i forbindelse medfusion, virksomhedsoverdragelse eller salg af væsentlige aktiver uden Kundenssamtykke.
10.3 Samlede aftale
Disse betingelser, sammen med eventuelle bilag og særskriftlige aftaler mellemparterne, udgør den fulde aftale mellem Botora og Kunden og erstatter alletidligere mundtlige eller skriftlige aftaler, tilbud og tilsagn vedrørendeleverancen. Ændringer til aftalen er kun gyldige, hvis de er skriftlige oggodkendt af begge parter.