Velkommen til fremtidens kundeservice

Sådan skaber vi din chatbot

1. Opstartsmøde

Vi starter med et kort møde for at forstå dine behov, mål og krav til chatbotten. Dette kan foregå over telefonen, virtuelt eller i virkeligheden

2. Skræddersyning

Vi tilpasser chatbotten til din virksomheds brand, tone og funktioner. Samtidig sikrer vi, at den kun svarer på relevante spørgsmål baseret på dine oplysninger

3. Testfase

Du får adgang til en fuld funktionel testversion, hvor du kan afprøve chatbotten i praksis. Vi justerer indtil den fungerer præcis, som du ønsker.

4. Implementering på din hjemmeside

Når du er tilfreds, hjælper vi med at implementere chatbotten på din hjemmeside. Vi kan stå for hele processen i samarbejde med din webansvarlige eller IT-afdeling.

5. Løbende support og optimering

Efter lancering overvåger vi chatbotten og tilbyder justeringer, så den altid er opdateret, præcis og effektiv.

© 2025 Botora. CVR: 45788474