Handelsbetingelser


Handelsbetingelser | Botora

Generelle Oplysninger

Botora
Markvænget 14
5700 Svendborg
CVR nr.: 45788474
Telefon: 41179323
E-mail: kontakt@botora.dk

Priser

Alle priser er angivet i danskekroner (DKK) og ekskl. moms, medmindre andet er oplyst.
Vi forbeholder os retten til at justere priser og tilbud uden forudgåendevarsel. Dog sikrer vi altid, at kunder beholder deres aftalte pris i denaktuelle bindingsperiode eller løbende aftale.

Vi tilbyder vores produkter somabonnementsløsninger. Abonnementet faktureres månedligt forud til den aftaltepris.

Betaling

Alle nye kunder tilbydes engratis prøveperiode på 1 måned uden binding og uden krav om kontrakt.

Hvis kunden efter prøveperioden ønsker at fortsætte med at benytte chatbotten, påbegyndes et abonnement, som faktureres månedligt forud til den aftalte pris.

Opsiges abonnementet inden udløbet af prøveperioden, faktureres der ikke noget beløb.

Levering

Ved indgåelse af aftalen igangsættes udvikling og implementering af den aftalte chatbot-løsning.
Standard leveringstid er ca. 1-2 uger fra aftalens indgåelse, medmindre andet er aftalt.

Levering anses for fuldført, når chatbotten er implementeret og funktionsdygtig på den aftalte platform eller kanal.

Reklamationsret

Vi tilbyder en reklamationsret på 12 måneder gældende for erhvervskunder. Reklamationsretten dækker mangler, der skyldes fejl i softwaren, men ikke fejl, der opstår som følge af ukorrekt brug, ændringer foretaget af tredjepart eller forhold uden for vores kontrol.

Kunden skal reklamere inden for rimelig tid efter, at en mangel er opdaget. Vi forpligter os til at afhjælpe mangler inden for rimelig tid gennem fejlretning, levering af ny software ellerrefusion af købesummen.

Fortrydelsesret og Binding

Som udgangspunkt gælder der ikke fortrydelsesret ved B2B-handel, når levering af digitalt indhold ellertjenesteydelser er påbegyndt.

Vi tilbyder dog en gratisprøveperiode på 1 måned uden binding og uden krav om kontrakt.
Hvis kunden ikke ønsker at fortsætte efter prøveperioden, kan abonnementetopsiges inden prøveperiodens udløb, og der vil ikke blive opkrævet betaling.

Efter prøveperioden fortsætter abonnementet automatisk som en løbende aftale uden binding. Kunden kan til enhver tid opsige abonnementet med virkning fra næste faktureringsperiode. Opsigelse skal ske skriftligt til kontakt@botora.dk

Rettigheder

Alle immaterielle rettigheder, herunder ophavsret, til de leverede chatbots, materialer og eventuelle integrationer tilhører Botora.

Kunden opnår en tidsbegrænset, ikke-eksklusiv brugsret til chatbotten i overensstemmelse med den indgåede aftale. Licensen må ikke videresælges, overdrages eller deles uden skriftligaftale.

Ansvar for Data

Kunder og deres brugere er ansvarlige for alt indhold og data, der deles via chatbotten.
Botora behandler data i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning (GDPR), men påtager sig ikke ansvar for ulovligt eller uautoriseret brug af chatbotten.

Det er kundens ansvar at sikre, at brugen af chatbotten sker i overensstemmelse med gældende lovgivning, herunder databeskyttelse og privatliv.
Når Botora leverer chatbotløsninger til kunder, fungerer Botora som databehandler, og kunden er dataansvarlig for de oplysninger, der behandles gennem chatbotten. En databehandleraftale indgås i overensstemmelse med GDPR artikel 28.

Ansvarsbegrænsning

Tjenesten leveres "som den er". Vi garanterer ikke for uafbrudt tilgængelighed eller fuldstændig fejlfrihed.

Vi fraskriver os ansvar for indirekte tab, driftstab, tab af data eller tabt fortjeneste i forbindelse med brug af chatbotten.

Vores samlede erstatningsansvar over for kunden kan aldrig overstige det beløb, kunden har betalt til os indenfor de seneste 12 måneder for den pågældende ydelse.

Klager

Klager rettes til kontakt@botora.dk. Vi bestræber os på at håndtere alle henvendelser hurtigt og finde en løsning i dialog med kunden.

Ændringer i Handelsbetingelser

Vi forbeholder os retten til at ændre handelsbetingelserne. Ved væsentlige ændringer orienteres kunderne med rimelig varsel. Fortsat brug af vores tjenester efter ændringer anses som accept af de nye vilkår.