Handelsbetingelser


Handelsbetingelser | Botora

Generelle Oplysninger

Botora
Markvænget 14
5700 Svendborg
CVR nr.: 45788474
Telefon: 41179323
E-mail: kontakt@botora.dk

Priser

Alle priser er angivet i danskekroner (DKK) og ekskl. moms, medmindre andet er oplyst.
Vi forbeholder os retten til at justere priser og tilbud uden forudgåendevarsel. Dog sikrer vi altid, at kunder beholder deres aftalte pris i denaktuelle bindingsperiode eller løbende aftale.

Vi tilbyder vores produkter somabonnementsløsninger. Abonnementet faktureres månedligt forud til den aftaltepris.

Betaling

Alle nye kunder tilbydes engratis prøveperiode på 1 måned uden binding og uden krav om kontrakt.

Hvis kunden efter prøveperiodenønsker at fortsætte med at benytte chatbotten, påbegyndes et abonnement, somfaktureres månedligt forud til den aftalte pris.

Opsiges abonnementet indenudløbet af prøveperioden, faktureres der ikke noget beløb.

Levering

Ved indgåelse af aftalenigangsættes udvikling og implementering af den aftalte chatbot-løsning.
Standard leveringstid er ca. 1-2 uger fra aftalens indgåelse, medmindre andeter aftalt.

Levering anses for fuldført, nårchatbotten er implementeret og funktionsdygtig på den aftalte platform ellerkanal.

Reklamationsret

Vi tilbyder en reklamationsret på12 måneder gældende for erhvervskunder. Reklamationsretten dækker mangler, derskyldes fejl i softwaren, men ikke fejl, der opstår som følge af ukorrekt brug,ændringer foretaget af tredjepart eller forhold uden for vores kontrol.

Kunden skal reklamere inden forrimelig tid efter, at en mangel er opdaget. Vi forpligter os til at afhjælpemangler inden for rimelig tid gennem fejlretning, levering af ny software ellerrefusion af købesummen.

Fortrydelsesret og Binding

Som udgangspunkt gælder der ikkefortrydelsesret ved B2B-handel, når levering af digitalt indhold ellertjenesteydelser er påbegyndt.

Vi tilbyder dog en gratisprøveperiode på 1 måned uden binding og uden krav om kontrakt.
Hvis kunden ikke ønsker at fortsætte efter prøveperioden, kan abonnementetopsiges inden prøveperiodens udløb, og der vil ikke blive opkrævet betaling.

Efter prøveperioden fortsætterabonnementet automatisk som en løbende aftale uden binding. Kunden kan tilenhver tid opsige abonnementet med virkning fra næste faktureringsperiode.Opsigelse skal ske skriftligt til kontakt@botora.dk

Rettigheder

Alle immaterielle rettigheder,herunder ophavsret, til de leverede chatbots, materialer og eventuelleintegrationer tilhører Botora.

Kunden opnår en tidsbegrænset,ikke-eksklusiv brugsret til chatbotten i overensstemmelse med den indgåedeaftale. Licensen må ikke videresælges, overdrages eller deles uden skriftligaftale.

Ansvar for Data

Kunder og deres brugere eransvarlige for alt indhold og data, der deles via chatbotten.
Botora behandler data i overensstemmelse med gældendedatabeskyttelseslovgivning (GDPR), men påtager sig ikke ansvar for ulovligteller uautoriseret brug af chatbotten.

Det er kundens ansvar at sikre,at brugen af chatbotten sker i overensstemmelse med gældende lovgivning,herunder databeskyttelse og privatliv.

Ansvarsbegrænsning

Tjenesten leveres "som dener". Vi garanterer ikke for uafbrudt tilgængelighed eller fuldstændigfejlfrihed.

Vi fraskriver os ansvar forindirekte tab, driftstab, tab af data eller tabt fortjeneste i forbindelse medbrug af chatbotten.

Vores samlede erstatningsansvarover for kunden kan aldrig overstige det beløb, kunden har betalt til os indenfor de seneste 12 måneder for den pågældende ydelse.

Klager

Klager rettes til kontakt@botora.dkVi bestræber os på at håndtere alle henvendelser hurtigt og finde en løsning idialog med kunden.

Ændringer i Handelsbetingelser

Vi forbeholder os retten til atændre handelsbetingelserne. Ved væsentlige ændringer orienteres kunderne medrimeligt varsel. Fortsat brug af vores tjenester efter ændringer anses somaccept af de nye vilkår.